جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
لوازم تحریر

حوزه/ مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان کازرون گفت: توسط گروه های جهادی در شهرستان کازرون ۳۱۰بسته لوازم التحریر به دانش آموزان کم برخوردار اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، سرهنگ دوم پاسدار محمد موجی در حاشیه توزیع بسته لوازم تحریر به نیازمندان اظهار کرد: همزمان با بازگشایی مدارس توسط گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه شهرستان کازرون ۳۱۰بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند اهداء شد.

وی ادامه داد: بسته های لوازم التحریر شامل کیف، دفتر و دیگر لوازم مورد نیاز برای دانش آموزان بوده که توسط گروه های جهادی در حوزههای مقاومت بسیج الزهرا(س)، کوثر(س)، فاطمیه(س)، حضرت خدیجه(س)، صاحب الزمان (عج) و امام رضا(ع) تهیه و تحویل داده شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان کازرون تصریح کرد: بسته های لوازم التحریر تهیه شده از تولیدات داخلی و الهام گرفته از عکس شهدا بوده که با قیمت هربسته بیش از ۷۰۰هزار تومان بسته بندی شده است.

وی در پایان از خیرین و گروه های جهادی همیشه در صحنه که به یاری نیازمندان و مستضعفین در مناسبت ها در طول سال همراه و یاری رسان هستند تقدیر و تشکر به عمل آورد و از خیرین جهت کمک به نیازمندان در مساعدت با بسیج سازندگی سپاه شهرستان کازرون دعوت به عمل آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha